onsdag 29 oktober 2014

Shoppa hemma

Tänk så behändigt med att ha ett inredningsparty hemma, 
man kan direkt testa om det passar eller inte. Det här måste göras om!


Det var Wanha Wallis finfina produkter som flyttade in hos oss för en kväll. 
Huset fylldes av härliga kvinnor och vi njöt av lite sallad och vin, kaffe och kaka förstås. På allmän begäran så får receptet på kakan bli nästa inlägg:) Världens enklaste marängkaka och ja, den är nog så god speciellt om man också tycker om choklad.

Wanha Wallis hittar du på facebook om du klickar här>>

Det fanns också möjlighet att få köpa unika Fogliame smycken, 
och jag hittade ett perfekt armband till mig själv, passligt med blingbling:)


Här hittar du länken till Fogliame's facebooksida >>



 Shop 'til U Drop



Lite kaffe emellan och sen kunde man igen fortsätta shoppa...

Min inköpskorg blev rätt så stor men allt var sånt jag behövde,
 eller helt enkelt sånt jag bara måste ha;)


Ivrigast är jag kanske ändå över den här lilla påsen, 
men avslöjar inte riktigt ännu vad den innehåller. 
Men för den som blev nyfiken så är det en produkt av Maileg... 
i väntan på jul!!




Lycka är uppfunnet Mumintroll ♥ 


Imorgon är det sista lediga vardagen innan en månads arbetskeikka, 
det blir förkortade dagar, men 5 dagar i veckan, men alla veckoslut lediga, rätt så skönt.

//Joanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar