torsdag 5 februari 2015

Paint & Ink

Tatueringen som jag så länge planerade att ta, blev förverkligad för en tid sen. Det som gör det ännu bättre är att det var min barndomsvän Johanna som gjorde den till mig ♥ Den blev precis som jag önskat mig! Nu var det min tur att ställa upp för att hjälpa henne att visa även åt andra hur fint arbete hon gör. Johanna gör ju inte bara tatueringar utan även andra målningar som t.ex väggmålningar. Kolla här muren hon målade hos oss>> 

Men vet ni vad, det hade säkert varit enklare att posera om man varit uppväxt i den här selfie-generationen;) Men nu är det gjort och jag är definitivt en erfarenhet rikare! 


Bilden är tagen av 
Timo Mäkipää 

Tatueringen: 
Paint & Ink Oy
Johanna Karvonen
http://www.paintink.fi/
 Både Johanna och Timo har sin egna studio på Leaf Center!

Tacka gör man att vi är många syskon och att
en av dem är kosmetologstuderande. Tack Jenny för sminket ♥



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar